ලයිස්තුගත සමාගම්වලට එරෙහි පැමිණිලි

සේවාදායකයා අදාළ ලියකියවිලිවල දක්වා ඇති උපදෙස් වලට අනුකූලද යන්න තහවුරු කර ගැනීම සඳහා ලැයිස්තුගත සමාගම විසින් සපයන ලද ලියකියවිලි කියවන ලෙස සේවාදායකයාගෙන් ඉල්ලා සිටී. (වෙන් කිරීමේ ලිපි, පිළිගැනීමේ සහ පැවරීමේ පෝරමය, ලාභාංශ සහ කොටස් සහතික ආදිය). ලේඛන අධ්‍යයනය කිරීමෙන් කිසියම් අක්‍රමිකතාවක් හඳුනා ගැනීමට සේවාදායකයාට හැකි නම්, පවතින සේවාවන් මත පදනම්ව ලැයිස්තුගත සමාගමේ ලේකම්වරයාට හෝ එම සමාගමේ අනුකූලතා නිලධාරියාට ලිඛිතව කාරණය යොමු කළ යුතුය. පැමිණිල්ල සතුටුදායක ආකාරයෙන් විසඳා නොමැති නම්, පැමිණිල්ල කොළඹ කොටස් වෙළෙඳපොළ (CSE) වෙත යොමු කළ යුතුය.

කොළඹ කොටස් හුවමාරුවෙහි ලැයිස්තුගත කිරීමේ රීතිවල 10 වැනි වගන්තියට අනුව, කොළඹ කොටස් හුවමාරුවෙහි ලැයිස්තුගත කර ඇති ඕනෑම සමාගමක් විසින් යම්කිසි උල්ලංඝනයක් හෝ ලැයිස්තුගත කිරීමේ රීතිවලට අනුකූල නොවන අවස්ථාවකදී, කොළඹ කොටස් හුවමාරුවට එවැනි අනුකූල නොවීම සම්බන්ධ උල්ලංඝනය කිරීම් සඳහා එවැනි ලැයිස්තුගත සමාගමකට එරෙහිව පියවර ගත හැකිය. පැමිණිල්ල ලිඛිතව යොමු කළ යුතු අතර වාචික පැමිණිල්ලක් කරන්නේ නම්, පැමිණිල්ලේ හරය පසුව තහවුරු කළ යුතුය.ගැටළුව සුරැකුම්පත් සහ විනිමය කොමිෂන් සභා පනත උල්ලංඝනය කිරීමක් නම්, එය ලිඛිතව සුරැකුම්පත් සහ විනිමය කොමිෂන් සභාව වෙත යොමු කළ යුතුය. සියලුම ලියකියවිලි සහ කරුණු ලිඛිත පැමිණිල්ලට අමුණා තිබිය යුතුය.

Sinhala